life is what you make out of it..

14 dagar kvar..

ooooh vet nI Vad som är på nummer ETT på min önselista, KÖRKORTET, så snälla tomten om du nu finns jag har varit en väldigt snäll(oftast) flick i år och jag tycker jag förtjänar att få körkortet. Idioter som inte borde ha körkort har det, då kan jag väl också få ha det. SNÄLLA TOMTEN!!!

idag har jag fått några ärenden avklarat vilket känns skönt. Jag hoppas verkligen att allt går som det ska nu och mina planer inte går i crash. just nu sitter jag renskrivere mitt svenska tal som ska vara färdigt senast ikväll så jag har en heeeeeel del att göra innan det är hejdå skolan.

Det var väl allt så nu ska jag ta en fruktpaus sen fortsätta att kräva in mig i plugget Yeeeah!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0