Nu köör vi..

Tänkte börja blogga lite igen eftersom att jag börja känna att blogglusten börja komma tillbaka..

Det har varit en sån händelsrik veckor då det är några dagar kvar innan vi slutar. Jag har så mycket att plugga till och tiden är så lite. JAg ska kämpa mig genom det sista för jag får en feeet belöning efter det efter som jag och världens bästa bästis ska till LOOOONDOOOOON Yyeah bitches. Äntligen får jag komma bort från denna hemska och kalla land för en tid. Men men det är en vecka kvar innan dess så vi får väl se vad som händer innan dess.

Jag vill bara säga att jag känner verkligen att jag har växt upp på senaste året. Detta år har varit verkligen upp och ner men tackar gud för dem dåliga stunder lika mycket för dem bra eftersom det har gjort mig till den människan jag är idag. Jag har kommit lite närmare mina mål och självständigheten har vuxit fram och jag kunnde ärligt talat inte vara mer stolt över mig själv:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0