long time no see..

Hejsan svejsan!

Det var verkligen ett bra tag sen jag bloggade, SKÄPNING LARA!!!
Sitter just nu i skolan och försöker göra klart mitt projekt arbete i väntan på att min lektion ska börja. Jag vill verkligen ha bra betyg när går ut skolan så att jag kan plugga vidare, MÅ gud hjälpa mig!!

Min kära kusin från göteborg har flyttat in hos oss tills hon hittar eget och det är så underbaaaart att ha henne här eftersom vi alltid har så roligt med varandra och det är alltid något på gång när man är med henne. Roza kommer också hem idag så det blir rena ram kusinträffen, me love it;)..

Nu har jag faktikst inte så mycket mer att säga..


Jag, Sara, transan, roza och kani i mallorca thii:D (SAKNAR)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0